Kaupanteko on liiketoiminnan menestyksen elinehto. Sen kautta realisoituu yrityksen onnistuminen markkinoilla. Myyntiä tulee osata ja hallita. Pelkkä henkilökohtainen myyntityö ja siinä menestyksellinen toiminta eivät ratkaise tuloksellisuutta, sillä myös monet muutkin tekijät kuin vuorovaikutustilanteet ovat keskeisiä myynnin menestyksen aikaansaamisessa.
Kirjassa esitetään 100 keinoa myynnin tehostamiseksi. Reseptejä annetaan mm. asiakassuhteen vahvistamiseen, uuden asiakaspotentiaalin löytämiseen, myyntitilanteessa toimimiseen ja referenssien käyttöön. Kirja jakautuu yhdeksään osaan. Niissä esitellään mm.:
- myynnin pohjustustoimet
- myyjän rooli
- b-to-b-myynti
- tarjousten rakentaminen
Tämän myyntiä ohjaavan reseptikirjan avulla lukijana saat toimintaohjeet tiiviissä ja helppolukuisessa muodossa