E-kirja
Ville Kormilainen

Saiturin markkinointikirja

1
Keskiarvo: 1 (1 ääni)
 
 

Tämä kirja on suunnattu niille, jotka haluavat tietää, miten nolla- tai lähes nollabudjetilla tehdään asioita verkossa, lehdistössä tai vaikkapa lumikasoilla. Kirja on huumorin ja case-esimerkkien siivittämä oivaltava katsaus siihen, mitä markkinoinnissa kannattaa tehdä ja mitä ei.

Rahattomuus on huono selitys, kun tärkeintä on hyvä idea. Kirjan lukuisissa case-esimerkeissä osoitetaan tämä toistuvasti tarinoilla, joista selviää muun muassa, miten startup-yritys voi lähteä markkinoimaan palveluitaan, missä asioissa sosiaalinen media toimii ja missä ei, miten julkkis valjastetaan oman tuotteen tueksi sekä miten hyväntekeväisyyttä kannattaa tehdä. Lisäksi kirjassa paljastetaan, miten Tauski teki massasta erottuvan lehdistötiedotteen.

Tiedostomuoto: E-kirja (EPUB, vesileimattu)
Kategoriat: Oppikirjat / Yliopistot, korkeakoulut, Tietokirjat / Yritykset ja talous
Kirjailija: Ville Kormilainen
Kustantaja: Helsingin seudun Kauppakamari
E-kirjan julkaisuvuosi: 2013
ISBN: 9789522462749