Lisa Sounio
Brändi- ja designasiantuntija Lisa Sounio (KTM, IDBM) on tunnettu värikkäänä luennoitsijana ja kolumnistina. Lisan esikoiskirja Brändikäs oli vuoden 2010 puhutuin ja myydyin bisneskirja. Lisan kirjoitustyylille tunnusomaista on jännite ja omaperäinen kielenkäyttö. Sounio kutsuukin kirjojaan bisnesviihteeksi, mikä tarkoittaa, että vakavia asioita voi kuvata kepeästi, unohtamatta nauraa välillä itselleen.
Pienyrittäjä on sarjayrittäjä: vuonna 2007 Lisa perusti yhdessä ystäviensä kanssa sosiaalisen median verkkopalvelu Dopplrin. Sounio on toiminut myös useiden yritysten neuvonantajana. Ennen yrittäjäpolun alkua Sounio on työskennellyt vienti-, tuotekehitys- ja markkinointitehtävissä, sekä opiskellut taloustieteitä, viestintää ja muotoilujohtamista. Urbaaniksi juntiksi tunnustautuva Sounio inspiroi kaikenikäisiä suomalaisia uudistumaan ja löytämään oman kiehtovan brändinsä vaatimattomistakin juurista.