Anni Nupponen
HIRVIÖASIAKASPALVELU
www.osuuskumma.fi
Tampere 2016
1. painos / versio
Kustantaja: Osuuskumma-kustannus
www.osuuskumma.fi
info@osuuskumma.fi
© Anni Nupponen ja Osuuskumma-kustannus 2016
Kansi: J.S. Meresmaa
ISBN 978-952-6642-69-7 (nidottu)
ISBN 978-952-6642-70-3 (ePub)
Kaikille asiakaspalvelijoille,
erityisesti Elisan Jack Bauereille.
Antakaa hymyn kuulua äänestä!
Hirviöasiakaspalvelu palvelee vuoden jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden, numerossa 0800-HIRVIÖ. Numerossa vastaavat kokeneet hirviöasiantuntijat. Linjojen ollessa ruuhkaiset voitte jättää soittopyynnön, niin me soitamme Teille. Puhelunne käsitellään aina luottamuksellisesti.
Palvelumme kattaa
Puhelu on Teille maksuton. Muut palvelut veloitetaan hinnaston mukaan. Osa palveluista hinnoitellaan tapauskohtaisesti, jolloin laskemme Teille tarjouksen. Päivystyspalveluista veloitamme päivystyslisän.
Hirviöasiakaspalvelu on viranomaisvastuussa uhanalaisten, haitalliseksi tai hengenvaarallisiksi luokiteltujen hirviöiden käsittelystä. Noudatattehan aina asiakaspalvelun, työntekijöittemme ja alihankkijoittemme ohjeita oman turvallisuutenne vuoksi!
Hinnastot, yhteystiedot ja tarjouspyyntölomakkeen löydätte verkkosivuiltamme.
Hirviöasiakaspalvelu – hirveän hyvää asiakaspalvelua!
”Hirviöasiakaspalvelu, miten voin auttaa?”
”Pylvänäiseltä huomenta. Omaiseni on joutunut medusan kivettämäksi.”
”Oliko kivettyminen provosoitu vai ei?”
”Mitä merkitystä sillä on? Emme me voi Salli-tätiä patsaana loppuelämäänsä pitää!”
”Olkaa hyvä ja vastatkaa kysymykseen.”
”Hyvä on, Salli-täti kävi härnäämässä medusan pääkäärmeitä. Ehkä hän sai mitä ansaitsi.”
”Siinä tapauksessa pehmentäminen on vaikeampaa. Voitte kokeilla ensin pikkutaikoja: Mustan kukon verta tai erilaisia maagisia tikareita.”
”Ei meillä ole aikaa lähteä kukkoa tappamaan. Eikö tätä voisi hoitaa ostopalveluna?”
”Toki. 2500 kultakolikkoa, ja sopimus on allekirjoitettava verellä.”
”Verellä ja verellä! Ettekö te muusta välitä?”
”Minä en keksi hirviösääntöjä, kerron vain miten asia on.”
”Hyvä on.”
”Yhdistän sopimuspuolelle.”
”Hirviöasiakaspalvelu, miten voin auttaa?”
”Nokipoikien nuohouksesta huomentapäivää. Olen täällä kohteessa, ja nyt on asiakkaan kanssa vähän kiistaa, kun takan tuhkista lähti lentoon kultainen lintu. Voisiko se todella olla feeniks?”
”Jos se on punakultainen ja syntyi tuhkasta, niin mitä todennäköisimmin.”
”Asiakas haluaa, että luovuttaisin sen heille. Mutta se istuu minun...