Anni Nupponen

HIRVIÖ­ASIAKAS­PALVELU

logo

Osuuskumma-kustannus

www.osuuskumma.fi

Tampere 2016

1. painos / versio

Kustantaja: Osuuskumma-kustannus

www.osuuskumma.fi

info@osuuskumma.fi

© Anni Nupponen ja Osuuskumma-kustannus 2016

Kansi: J.S. Meresmaa

ISBN 978-952-6642-69-7 (nidottu)
ISBN 978-952-6642-70-3 (ePub)

TAPAUKSET

Medusa
Feeniks-lintu
Neulemalli
Ritarin tarpeessa
Naapurin kerberos
Saalistaja
Plasma-tv
Lohikäärmeenmuna
Mökkijärven hirviä
Demonivakuutus
Hirviö sängyn alla
Sydäntensulattaja
Epäkuolleiden kartoitus
Gelatiinikuutio
Minotaurus
Cat O' Nine Tails
Vampyyri
Päätön ratsumies
Mielen kauhut

Kaikille asiakaspalvelijoille,

erityisesti Elisan Jack Bauereille.

Antakaa hymyn kuulua äänestä!

HIRVIÖASIAKASPALVELU

Hirviöasiakaspalvelu palvelee vuoden jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden, numerossa 0800-HIRVIÖ. Numerossa vastaavat kokeneet hirviöasiantuntijat. Linjojen ollessa ruuhkaiset voitte jättää soittopyynnön, niin me soitamme Teille. Puhelunne käsitellään aina luottamuksellisesti.

Palvelumme kattaa

  • lajien tunnistuksen, hoito- ja ruokintaohjeet
  • hirviövakuutukset
  • hirviökasvattajien rekisterin ylläpidon ja kasvattajien yhteystiedot
  • hirviötorjunnan, kiinnioton ja tarvittaessa hävittämisen asianmukaisesti ja hirviönsuojalakeja noudattaen.

Puhelu on Teille maksuton. Muut palvelut veloitetaan hinnaston mukaan. Osa palveluista hinnoitellaan tapauskohtaisesti, jolloin laskemme Teille tarjouksen. Päivystyspalveluista veloitamme päivystyslisän.

Hirviöasiakaspalvelu on viranomaisvastuussa uhanalaisten, haitalliseksi tai hengenvaarallisiksi luokiteltujen hirviöiden käsittelystä. Noudatattehan aina asiakaspalvelun, työntekijöittemme ja alihankkijoittemme ohjeita oman turvallisuutenne vuoksi!

Hinnastot, yhteystiedot ja tarjouspyyntölomakkeen löydätte verkkosivuiltamme.

Hirviöasiakaspalvelu – hirveän hyvää asiakaspalvelua!

MEDUSA

”Hirviöasiakaspalvelu, miten voin auttaa?”

”Pylvänäiseltä huomenta. Omaiseni on joutunut medusan kivettämäksi.”

”Oliko kivettyminen provosoitu vai ei?”

”Mitä merkitystä sillä on? Emme me voi Salli-tätiä patsaana loppuelämäänsä pitää!”

”Olkaa hyvä ja vastatkaa kysymykseen.”

”Hyvä on, Salli-täti kävi härnäämässä medusan pääkäärmeitä. Ehkä hän sai mitä ansaitsi.”

”Siinä tapauksessa pehmentäminen on vaikeampaa. Voitte kokeilla ensin pikkutaikoja: Mustan kukon verta tai erilaisia maagisia tikareita.”

”Ei meillä ole aikaa lähteä kukkoa tappamaan. Eikö tätä voisi hoitaa ostopalveluna?”

”Toki. 2500 kultakolikkoa, ja sopimus on allekirjoitettava verellä.”

”Verellä ja verellä! Ettekö te muusta välitä?”

”Minä en keksi hirviösääntöjä, kerron vain miten asia on.”

”Hyvä on.”

”Yhdistän sopimuspuolelle.”

FEENIKS-LINTU

”Hirviöasiakaspalvelu, miten voin auttaa?”

”Nokipoikien nuohouksesta huomentapäivää. Olen täällä kohteessa, ja nyt on asiakkaan kanssa vähän kiistaa, kun takan tuhkista lähti lentoon kultainen lintu. Voisiko se todella olla feeniks?”

”Jos se on punakultainen ja syntyi tuhkasta, niin mitä todennäköisimmin.”

”Asiakas haluaa, että luovuttaisin sen heille. Mutta se istuu minun...